Jak pisać dobre maile po angielsku?

Pracujesz w korpo? Jeśli tak, to idę o zakład, że pisanie maili po angielsku to Twoja codzienność. Niby prosta sprawa, a często brakuje Ci ładnych, utartych zwrotów. Albo zastanawiasz się, jakich wyrażeń użyć, żeby Twój mail był dobry - czyli poprawny i profesjonalny.

Wiem, jak jest.

Ale nie bój nic - przygotowałam dla Ciebie BEZPŁATNE szkolenie całe poświęcone codziennym mailom w korpo.

W skrócie:

Poziom: B1 - B2

Czas trwania: 60 minut

Cena: Za darmo!

Dzięki temu szkoleniu...

Już nigdy nie będziesz musiała się zastanawiać, czy wypada napisać do klienta "Hello", albo jak zgrabnie zakończyć maila, żeby było uprzejmie i w punkt.

Nauczysz się, jak nawiązać w mailu do niedawnej rozmowy telefonicznej z klientem, dowiesz się, jak uprzejmie dać znać, że sprawa jest pilna i oczekujesz szybkiej odpowiedzi oraz… jak uniknąć częstych błędów językowych.

Będziesz bogatsza o dziesiątki biznesowych zwrotów, które sprawią, że pisanie maili po angielsku będzie dla Ciebie o niebo łatwiejsze.

Gotowa?

Tylko kilka kliknięć dzieli Cię od tego, żebyś wreszcie poczuła się pewniej z tym, jak Cię widzą w mailach, które wysyłasz. Zapisz się i odbierz swój darmowy dostęp do kursu już teraz.

Dlaczego warto się zapisać i obejrzeć szkolenie?

Pracowałam w różnych warszawskich korpo przez 7 owocnych lat. Przeszłam przez różne działy i stanowiska - od Customer Service do EMEA Billing Supervisora. Mam na koncie tysiące wysłanych maili, setki calli i rozmów telefonicznych, a dodatkowo masę własnych obserwacji na temat tego, czym jest i jak wygląda profesjonalna komunikacja w korpo. I nie, nie chodzi tu o angielski na poziomie C2. Ani o formalny język, choć przyznaję, że język korpo jest specyficzny.

Kim jestem i dlaczego warto mi zaufać?